23 juni 2011

Varför blir jag inte förvånad?

Vaknade i morse av att det spöregnade värre än vad det någonsin gjort förut. Och eftersom jag tog sista sömntabletten igår så måste jag till apoteket idag om jag vill sova ikväll. Det är en promenad på ungefär tio minuter, men idag tar jag nog bussen som går precis utanför min port och stannar bara några meter ifrån apoteket.

Andra planer för idag är att baka midsommarmuffins tills i morgon när vi ska fira med mamma, hennes sambo, min storebror och kanske min lillebror. Jag ska försöka att hinna med och vila lite också innan jag hämtar Leo ifrån dagis. Han ville inte vara ledig med mig och Maja idag eftersom de ska fira midsommar på dagis idag.

Och strömavbrott har vi också haft i natt tydligen. När jag klev upp var klockan på micron nollställd. Och för stackars Karro har både telefonen och internet slutat att fungera. Så hon ska låna min telefon på måndag och ringa och felanmäla.

Nu ska jag göra i ordning Leo för dagis och få i Maja lite frukost innan vi ger oss ut. Såna här dagar är jag extra glad över att Leos dagis ligger rakt över gatan.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...